Има ли някакви предварителни разходи за набиране на персонал или за сключване на договор, когато наемате служител в Мениджър за реагиране при инциденти Team Secure?
Да. Изискваме първоначален депозит, който ще бъде приложен като кредит към първата ви фактура, след като наемете своя Мениджър за реагиране при инциденти. Ако решите да не продължите напред, депозитът ви ще бъде напълно възстановен.
Как да започна работа? Как да наема Мениджър за реагиране при инциденти ресурсаси?
Направихме този процес възможно най-прост, всичко, което трябва да направите, е да отидете на https://order.teamsecure.io, просто попълнете формуляра и един от нашите експерти ще ви отговори в рамките на 24-48 часа, за да настроите акаунта си. Толкова е лесно!
Какви методи на плащане приемате?
Работим предимно с банкови преводи и обикновено работим в следните валути : EUR, CHF, USD и GBP. За по-малки суми приемаме плащания с всички основни кредитни карти.
Мога ли да Мениджър за реагиране при инциденти работя от офисите на нашата компания?
Да. Разполагането на Мениджър за реагиране при инциденти служителина място е Мениджър за реагиране при инциденти възможно при поискване. Всички служители на Team Secure ще имат последната дума при преместването, защото щастието на нашите специалисти е основен приоритет за нас.
Всички корекции на разходите за живот и таксите за преместване се прехвърлят на клиента. Препоръчваме този вид организация за периоди от 3-6 месеца. Клиентите, които търсят дългосрочно преместване на място, е препоръчително да уведомят Team Secure предварително, за да можем да наемем конкретни Мениджър за реагиране при инциденти кандидати, които търсят преместване.
Защо не разрешавате да Мениджър за реагиране при инциденти се работи от дома или дистанционно?
Като компания за сигурност, Team Secure е известна с това, че стриктно следи служителите да спазват вътрешните протоколи и насоки за сигурност - от контрола на достъпа до съхранението на всички документи и кодове, по които се работи и които са свързани с интелектуалната собственост (ИС) на нашите клиенти. Дистанционната работа и работата на свободна практика са чудесни като концепция, но нашите клиенти, по-специално компании от Fortune 500 и правителства, много държат да се уверят, че интелектуалната собственост на това, Мениджър за реагиране при инциденти върхукоето Мениджър за реагиране при инциденти работят, е надеждно защитена.
Колко трябва да отделя за наемане на сътрудник от Мениджър за реагиране при инциденти Team Secure?
Започнахме Team Secure с една цел: да предлагаме на клиентите си най-добрите услуги в областта на киберсигурността и да изградим общност от специалисти по киберсигурност, независимо от местоположението им. Ние набираме и наемаме служители Мениджър за реагиране при инциденти директно, от ваше име. Плащаме всички данъци за наемане на работа и вноските за заетост към държавата. Безпроблемно за вас. Без сложна документация, без административни затруднения за вас. Проста икономика, бихте казали.
На пазара има голямо търсене на Мениджър за реагиране при инциденти, а няма достатъчно за Мениджър за реагиране при инциденти всички, затова цените по света са високи.
Кой притежава законните права върху произведението, създадено от моя Мениджър за реагиране при инциденти?
Вие, клиентът! Нашият екип работи директно за вас и след пълното плащане всички права на интелектуална собственост, продукти и код, създадени от Team Secure, са ваша собственост.